- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حياة بنت محمد بن سعد | |
dc.contributor.author | الغامدي، منال احمد عبد الرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:19:41Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:19:41Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123552 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تطوير البيئة التعليمية لدمج ذوي الاحتياجات الخاصة في مدارس التعليم العام للبنات في ضوء معايير الجودة الشاملة | |
dc.identifier.id | .b11596375 | |
dc.identifier.callnum | 6819 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 185 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00226110 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6819.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 30.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6819.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 272.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6819.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 197.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6819.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 562.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6819.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6819.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 894.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6819.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 168.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)