- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، هالة بنت طه | - |
dc.contributor.author | زرنوقي، ندى ناجي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:12:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:12:34Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123530 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | طرق التدريس | - |
dc.title | أثر استخدام الحاسب الآلي في تنمية التفكير الابتكاري والتحصيل الدراسي في مقرر الفيزياء لدى طالبات الصف الثاني ثانوي بمدينة جدة دراسة شبه تجريبية | - |
dc.identifier.id | .b11594408 | - |
dc.identifier.callnum | 2919 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 287 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00201584 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2919.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.92 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2919.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 218.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse2919.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 85.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2919.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 132.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2919.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 439.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2919.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 145.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2919.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 213.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)