- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | |
dc.contributor.author | الزهراني، صابر جمعان موسى | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T21:04:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T21:04:30Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123513 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | درجة توافر كفايات استخدام الحاسوب لدى معلمي الرياضيات بالمرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b11587003 | |
dc.identifier.callnum | 6795 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 126 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00225522 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6795.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 19.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6795.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 318.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6795.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 82.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6795.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 303.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6795.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6795.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 685.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6795.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 85.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)