- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السيد، زينب علي إبراهيم | |
dc.contributor.author | حسين، سلوى حسين عبد الرحيم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:59:22Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:59:22Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123500 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الفنية - تعليم | |
dc.title | نظم العرض المتحفي المعاصر كمدخل لوضع تصور مقترح لمتحف تعليمي بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11569232 | |
dc.identifier.callnum | 3830 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 300 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00196211 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3830.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3830.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse3830.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 116.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3830.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 94.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3830.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 8.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3830.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 24.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3830.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)