- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | خليل، سالم بن أحمد بن محمود | - |
dc.contributor.author | السلمي، سليمان بن حمود بن صويمل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:40:32Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:40:32Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123449 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | تصنيف الاساليب الاشرافية المفضلة لدى معلمي العلوم الطبيعية في المرحلة الثانوية بمدينة الطائف وعلاقتها ببعض المتغيرات | - |
dc.identifier.id | .b1156488x | - |
dc.identifier.callnum | 748 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 138 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00195971 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
748.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa748.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 158.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse748.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 95.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont748.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 185.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind748.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 346 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu748.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 176.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title748.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 119.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)