- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، اميرة بنت طه بن عبد الله | - |
dc.contributor.author | الجفري، هناء بنت هاشم بن عمر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:35:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:35:20Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123433 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | رياض الاطفال - مناهج | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | التربية بالقصة في الاسلام وتطبيقاتها في رياض الاطفال(تصور مقترح) | - |
dc.identifier.id | .b11564362 | - |
dc.identifier.callnum | 3350 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1429 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 123 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00195939 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3350.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3350.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 83.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse3350.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 78.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3350.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 92.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3350.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 283.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3350.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 72.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3350.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 190.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)