- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | |
dc.contributor.author | تجارالشاهي، أروى بنت اسماعيل | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:30:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:30:39Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123419 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الانترنت - تعليم | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.title | تفعيل استخدامات الانترنت في تطوير العمل الاداري بجامعة أم القرى بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11562705 | |
dc.identifier.callnum | 3887 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 202 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00195871 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3887.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3887.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 128.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse3887.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 108.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3887.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 150.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3887.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 292.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3887.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 134.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3887.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 127.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)