- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | - |
dc.contributor.author | الزهراني، عبد الخالق حنش سعيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:29:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:29:16Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123416 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | القيادة | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | واقع ممارسة قيادة التغيير من قبل مديري مراكز الاشراف التربوي بمنطقة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11562389 | - |
dc.identifier.callnum | 3346 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 212 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00195862 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3346.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3346.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 136.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse3346.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 163.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3346.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 148.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3346.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 644.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3346.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 247.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3346.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 139.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)