- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الشمري، فواز بن هزاع بن نداء | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:28:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:28:49Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123415 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | أهمية ومعوقات استخدام المعلمين للتعليم الالكتروني من وجهة نظر المشرفين التربويين بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b11562328 | |
dc.identifier.callnum | 2930 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 126 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00195860 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2930.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2930.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 129.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse2930.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 161.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2930.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 190.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2930.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 317.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2930.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 181.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2930.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 107.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)