- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس بن حسن | - |
dc.contributor.author | الذبياني، عابد بن عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:23:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:23:34Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123401 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.title | واقع التقنيات المعاصرة في تدريس الرياضيات بالمرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين | - |
dc.identifier.id | .b11561415 | - |
dc.identifier.callnum | 3269 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 153 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00195830 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3269.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3269.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 110.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse3269.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 93.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3269.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 101.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3269.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 313.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3269.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 139.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3269.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 175.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)