- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فهيم، محمد عيسى علي،1367هـ | |
dc.contributor.author | الغامدي، بدر محمد صالح السبد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:16:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:16:46Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123381 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الوطنية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | التنشئة السياسية من منظور إسلامي | |
dc.identifier.id | .b11550053 | |
dc.identifier.callnum | 6759 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 100 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00223244 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6759.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 19.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6759.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 255.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6759.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 133.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6759.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 342.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6759.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6759.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 930.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6759.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 54.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)