- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بار، عبد المنان ملا معمور،1368 هـ | |
dc.contributor.author | بن صديق، محمد ابراهيم احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:16:25Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:16:25Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123380 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.title | الشعور بالوحدة النفسية وأساليب عزو العجز المتعلم لدى عينة من طلاب المرحلة الثانوية بالعاصمة المقدسة | |
dc.identifier.id | .b11550016 | |
dc.identifier.callnum | 6757 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 104 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00223241 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6757.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6757.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 288.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6757.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 116.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6757.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 242.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6757.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6757.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 844.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6757.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 117.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)