- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مخيمر، هشام بن محمد بن ابراهيم | |
dc.contributor.author | النفيعي, فؤاد معتوق عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:13:43Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:13:43Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123372 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | |
dc.subject.other | علم النفس | |
dc.title | المهارات الاجتماعية وفاعلية الذات لدى عينة من المتفوقين والعاديين من طلاب المرحلة الثانوية بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b1154739x | |
dc.identifier.callnum | 6751 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 148ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00223087 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6751.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6751.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 161.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6751.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 46.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6751.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 226.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6751.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 261.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6751.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 150.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)