- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | امام، الهامي عبد العزيز | |
dc.contributor.author | الهلالي، عادل عبد الرحمن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:10:29Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:10:29Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123364 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | علم النفس الأرتقائي | |
dc.title | بعض أساليب مواجهة الضغوط لدى طلاب مرحلتي التعليم المتوسط والثانوي بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11541301 | |
dc.identifier.callnum | 6741 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 122 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00222580 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6741.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6741.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 133.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6741.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 200.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6741.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 107.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6741.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 426.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6741.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 189.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6741.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 159.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)