- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المطرفي، علي بن مصلح بن صالح | |
dc.contributor.author | الزنبحي، عاتق صالح مبارك الفقيه | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:02:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:02:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123341 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإنحراف | |
dc.subject.other | الشباب - علم نفس | |
dc.title | دور الجامعة في مواجهة الانحرافات الفكرية لدى الشباب " دراسة تحليلية لبرامج ام القرى في ضوء التربية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b11535660 | |
dc.identifier.callnum | 6720 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 176 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00222275 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6720.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6720.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 147.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6720.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 104.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6720.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 150.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6720.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 290.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6720.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 123.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6720.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 115 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)