- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشريف، نايف بن حامد بن همام | |
dc.contributor.author | باحارث، احمد محمد احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:02:25Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:02:25Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123340 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الحوار ( أخلاق اسلامية ) | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مدى إسهام النشاط الطلابي في تنمية الحوار لدى طلاب المرحلة الثانوية من وجهة نظر رواد النشاط ومديري المدارس في محافظة الليث | |
dc.identifier.id | .b11535623 | |
dc.identifier.callnum | 6719 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 157 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00222271 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6719.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6719.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 110.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6719.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 91.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6719.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 139.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6719.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 417.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6719.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 80.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6719.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 137.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)