- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، ضيف الله بن عواض | |
dc.contributor.author | الحربي، عبد الرحيم نويجع جابر المورعي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T20:02:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T20:02:07Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123339 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التاريخ - طرق تدريس | |
dc.title | فعالية برنامج تدريبي مقترح لمعلمي التاريخ في تنمية مهارات التفكير الناقد والتحصيل الدراسي لدى طلابهم | |
dc.identifier.id | .b11535507 | |
dc.identifier.callnum | 6717 أطروحة | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 291 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00222264 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6717.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6717.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 305.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6717.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 78.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6717.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 165.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6717.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 686.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6717.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 193.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6717.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 193.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)