- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جمل الليل، محمد جعفر | |
dc.contributor.author | الانديجاني، عبدالوهاب بن مشرب عصام الدين | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:53:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:53:47Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123317 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الارشاد و التوجيه النفسي | |
dc.title | الفرق بين الموهوبين والعاديين في استخدام أجزاء المخ وحل المشكلات والتوافق الدراسي لدى عينة من طلاب المرحلتين المتوسطة والثانوية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1153204x | |
dc.identifier.callnum | 7498 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 352 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00222102 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7498.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7498.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7498.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 62.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7498.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 94.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7498.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 306.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7498.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 119.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7498.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 78.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)