- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | - |
dc.contributor.author | العجلاني، يوسف بن احمد محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:52:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:52:24Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123313 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية المقارنة | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | التنمية الاجتماعية من منظور التربية الإسلامية | - |
dc.identifier.id | .b11531769 | - |
dc.identifier.callnum | 793 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 354 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00194240 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
793.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa793.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse793.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 83.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont793.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 72.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind793.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 212.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu793.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 98.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title793.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 50.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)