- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | امام، الهامي عبد العزيز | |
dc.contributor.author | نور الهي ، سوسن بنت محمد رشاد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:49:22Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:49:22Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123305 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذكاء - علم النفس الفروق | |
dc.subject.other | الذكاء | |
dc.title | علاقة الذكاء الوجداني بالاتجاهات الوالدية للتنشئة كما تدركها طالبات مرحلتي التعليم الثانوي والجامعي بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11529441 | |
dc.identifier.callnum | 7493 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 147 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221920 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7493.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7493.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 147.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7493.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 187.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7493.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 173.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7493.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 489.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7493.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 238.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7493.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 101.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)