- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ظفر ، عبد الرزاق احمد | |
dc.contributor.author | العنزي، مرضي مهنا حطاب | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:48:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:48:13Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123302 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.title | واقع التكامل بين ممارسات مدير المدرسة والمشرف التربوي في بعض المسؤوليات الاشرافية في ضوء آلية الاشراف المباشر | |
dc.identifier.id | .b11528977 | |
dc.identifier.callnum | 7491 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 142 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221880 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7491.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7491.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 64.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7491.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 82.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7491.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 93.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7491.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 260.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7491.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 85.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7491.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 110.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)