- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مرزوق إبراهيم | - |
dc.contributor.author | الزهراني، سهيل أحمد عوض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:45:36Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:45:36Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123296 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اللغة العربية - طرق تدريس | - |
dc.title | أثر تدريس وحدة لغوية في الأداء اللغوي لتلاميذ الصف السادس الابتدائي بمحافظة بيشة التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11528722 | - |
dc.identifier.callnum | 780 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1429 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 248 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00194131 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
780.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 28.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa780.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse780.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 100.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont780.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 121.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind780.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 586.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu780.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 135.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title780.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 308.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)