- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سعد، محمود توفيق محمد | |
dc.contributor.author | القرشي، امينة سعود خيشن العواضي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:38:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:38:46Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123280 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القرآن - بلاغة | |
dc.title | أسلوب الاحتباك في آثار أهل العلم ومواقعه في القرآن الكريم " دراسة بلاغية " | |
dc.identifier.id | .b11527808 | |
dc.identifier.callnum | 7486 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | اللغة العربية وآدابها | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | الأدب | - |
dc.description.extent | 570 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221814 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7486.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 108.95 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7486.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 294.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7486.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 116.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7486.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 568.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7486.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7486.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7486.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 172.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)