- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | |
dc.contributor.author | الغريبي، ياسر محمد عطا الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:32:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:32:03Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123261 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | أثر التدريس باستخدام الفصول الإلكترونية بالصور الثلاث ( تفاعلي - تعاوني تكاملي ) على تحصيل تلاميذ الصف الخامس الإبتدائي في مادة الرياضيات | |
dc.identifier.id | .b11523943 | |
dc.identifier.callnum | 7460 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 187 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221568 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7460.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7460.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 164.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7460.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 119.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7460.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 135.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7460.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 298.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7460.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 150.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7460.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 113.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)