- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | |
dc.contributor.author | علي , يحيى بن عبد الخالق بن يوسف | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:30:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:30:04Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123256 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الفقه الاسلامي - طرق تدريس | |
dc.title | أثر طريقتي الاكتشاف الموجه والعصف الذهني في تنمية مهارات التفكير الناقد والتحصيل في مادة الفقه لدى طلاب المرحلة الثانوية في مدينة تبوك | |
dc.identifier.id | .b11523207 | |
dc.identifier.callnum | 7455 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 265 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221528 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7455.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 38.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7455.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 129.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7455.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 134.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7455.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 141.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7455.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7455.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7455.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 105.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)