- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصباغ، رمضان بن احمد عيد | |
dc.contributor.author | القرشي، وجدان عبيد سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:26:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:26:05Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123248 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.title | التجديد الذاتي مدخل لتطوير الادارة المدرسية بالتعليم الثانوي للبنات بمكة المكرمة ( تصور مقترح ) | |
dc.identifier.id | .b11522288 | |
dc.identifier.callnum | 7447 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 246 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221479 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7447.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7447.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 126.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7447.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 111.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7447.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 154.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7447.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 398.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7447.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 185.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7447.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 77.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)