- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أبو حسين، آمال حمزة المرزوقي | |
dc.contributor.author | الحازمي، حنان بنت محمد قاضي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:25:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:25:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123247 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاخلاق الاسلامية - العفة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | العفة | |
dc.title | تصور مقترح لدور بعض المؤسسات التربوية والتعليمية في تطبيق العفة على الفرد والمجتمع من وجهة نظر التربية الاسلامية | |
dc.identifier.id | .b11522239 | |
dc.identifier.callnum | 7446 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 440 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221476 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7446.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7446.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7446.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 65.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7446.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 104.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7446.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 333.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7446.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 169.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7446.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 45.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)