- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رسمي، محمد حسن | - |
dc.contributor.author | القثامي، أمل مسحل محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:19:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:19:46Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123229 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | ادارة المعرفة | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | دور مراكز البحوث العلمية في الجامعات السعودية في إدارة المعرفة | - |
dc.identifier.id | .b11519757 | - |
dc.identifier.callnum | 760 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 217ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00193656 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
760.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa760.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 36.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse760.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 97.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont760.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 155.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind760.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 291.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu760.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 138.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title760.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 124.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)