- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | القرشي، رانية محمد ضيف الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:19:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:19:06Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123227 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | واقع تطبيق المدارس المتوسطة بمدينة الطائف لبعض الاتجاهات المعاصرة في إدارة الصف من وجهة نظر مديرات ومعلمات تلك المدارس | |
dc.identifier.id | .b1151971x | |
dc.identifier.callnum | 7419 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 165 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221319 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7419.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 32.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7419.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 219.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7419.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 76.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7419.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 320.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7419.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7419.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 936.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7419.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 105.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)