- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | القرني، علي بن حسن يعن الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:11:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:11:33Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123209 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | متطلبات التحول التربوي في مدارس المستقبل الثانوية بالمملكة العربية السعودية في ضوء تحديات اقتصاد المعرفة " تصور مقترح " | |
dc.identifier.id | .b11515727 | |
dc.identifier.callnum | 7396 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 346 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221083 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7396.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7396.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 99.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7396.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 36.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7396.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 221.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7396.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 639.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7396.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 248.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7396.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 96.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)