- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اسماعيل، محمد المري محمد | |
dc.contributor.author | بالخيور, شفاء بنت عبد الله بن عبد القادر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:10:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:10:24Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123206 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | |
dc.subject.other | القدرات (علم نفس) | |
dc.title | فاعلية طرق معادلة نماذج اختبار القدرات العامة بالمركز الوطني للقياس والتقويم وفق نظريتي القياس التقليدية والحديثة في ضوء بعض المتغيرات | |
dc.identifier.id | .b11515661 | |
dc.identifier.callnum | 7389 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 240 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00221080 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7389.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7389.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7389.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 30.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7389.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 71.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7389.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 293.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7389.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 87.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7389.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 52.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)