- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | - |
dc.contributor.author | العنزي، هلال مزعل هليل الدهمشي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T19:00:59Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T19:00:59Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123177 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.title | مدى تمكن معلمي الرياضيات في المرحلة الابتدائية بمدينة عرعر من مهارات الاتصال اللفظي | - |
dc.identifier.id | .b11510705 | - |
dc.identifier.callnum | 7365 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1430 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 301 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00220805 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7365.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7365.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7365.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 35.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7365.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 78.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7365.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 530.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7365.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 132.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7365.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 45.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)