- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مداح، سامية بنت صدقة حمزة | |
dc.contributor.author | الزايدي، فاطمة خلف الله عمير | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:57:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:57:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123170 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر التعلم النشط في تنمية التفكير الابتكاري والتحصيل الدراسي بمادة العلوم لدى طالبات الصف الثالث المتوسط بالمدارس الحكومية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11510390 | |
dc.identifier.callnum | 7362 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 298 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00220755 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7362.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7362.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 97.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7362.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 51.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7362.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 74.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7362.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 229.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7362.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 84.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7362.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 54.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)