- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | |
dc.contributor.author | البلادي، حمدي هنيدي عاتق | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:49:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:49:01Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123145 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | المعوقات التي تواجه معلمي الرياضيات في تطبيق التقويم المستمر للتلاميذ في المرحلة الابتدائية | |
dc.identifier.id | .b11507329 | |
dc.identifier.callnum | 7347 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 154ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00220558 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7347.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7347.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7347.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 61.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7347.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 54.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7347.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 179.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7347.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 52.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7347.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 103.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)