- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | وزان، سراج بن محمد عبد العزيز | - |
dc.contributor.author | الشهري، مبارك بن فايز | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:39:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:39:23Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123121 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | القرآن - تحفيظ | - |
dc.subject.other | طرق التدريس | - |
dc.title | أسباب ضعف طلاب كلية المعلمين ببيشة في حفظ وتلاوة القرآن الكريم ، وسبل علاجها | - |
dc.identifier.id | .b11499333 | - |
dc.identifier.callnum | 612 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 286 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00192095 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
612.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa612.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 38.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont612.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 81.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind612.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 403.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu612.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 215.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title612.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 110.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)