- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود حسين،1365هـ | |
dc.contributor.author | عاشور، وفاء هلال احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:36:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:36:49Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123113 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - طرق التدريس | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | فعالية برنامج مقترح لتعزيز المواطنة لدى أطفال مرحلة الروضة في المملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11495078 | |
dc.identifier.callnum | 7329 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 454ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00219999 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7329.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 14.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7329.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 183.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7329.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 100.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7329.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 231.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7329.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7329.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 434.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7329.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 100.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)