- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، اميرة بنت طه بن عبد الله | |
dc.contributor.author | الحسني، نوال محمد عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:36:11Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:36:11Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123111 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | مبادئ تربوية مستنبطة من أوائل سورة العلق وتطبيقاتها التربوية في الأسرة - المسجد - المدرسة - وسائل الاعلام في المجتمع السعودي | |
dc.identifier.id | .b11494967 | |
dc.identifier.callnum | 7330 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 167ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00219995 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7330.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7330.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 111.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7330.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 67.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7330.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 111.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7330.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 423.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7330.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 217.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7330.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 172.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)