- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدهماني، دخيل الله محمد عيضة | |
dc.contributor.author | الثقفي، مرحومة بنت فيصل بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:32:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:32:45Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123100 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة العربية - طرق تدريس | |
dc.title | فعالية استراتيجية التعلم النشط في تنمية مهارات التذوق الادبي لدى طالبات الصف الثاني الثانوي واتجاههن نحو مادة النصوص الادبية | |
dc.identifier.id | .b11493252 | |
dc.identifier.callnum | 7300 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 440 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00219907 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7300.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7300.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 22.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7300.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 31.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7300.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 60.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7300.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 203.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7300.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 56.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7300.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 12.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)