- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله | |
dc.contributor.author | جليسة، سمر بنت إبراهيم محمود الطيب | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:15:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:15:40Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123053 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | دور التربية الإسلامية في مواجهة الانفتاح الإعلامي الفضائي | |
dc.identifier.id | .b11481912 | |
dc.identifier.callnum | 592 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | |
dc.date.issuedhijri | 1428 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | |
dc.description.extent | 284 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00190964 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
592.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa592.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 44.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse592.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 57.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont592.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 68.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind592.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 308.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu592.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 118.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title592.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 14.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)