- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | امام، الهامي عبد العزيز | |
dc.contributor.author | آل محرز، علي سعد فايز | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:09:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:09:17Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123038 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذات | |
dc.subject.other | الطلاب - علم نفس | |
dc.subject.other | علم النفس الاجتماعي | |
dc.title | الاتجاهات الوالدية في التنشئة كما يدركها الطلاب الصم بالمرحلة المتوسطة والثانوية بالعاصمة المقدسة وعلاقتها بمفهوم الذات | |
dc.identifier.id | .b11477489 | |
dc.identifier.callnum | 7273 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 162 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00218921 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7273.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7273.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 174.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7273.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 125.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7273.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 157.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7273.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7273.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 253.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7273.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 158.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)