- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الانديجاني، مازن بن نجم الدين بن عبد الغفور | |
dc.contributor.author | الشهري، محمد علي احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T18:06:22Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T18:06:22Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/123029 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاطفال - ارشاد نفسي | |
dc.subject.other | الأطفال - تعليم | |
dc.subject.other | الأطفال - علم النفس | |
dc.subject.other | تربية الأطفال | |
dc.title | التربية الوجدانية للطفل وتطبيقاتها التربوية في المرحلة الابتدائية | |
dc.identifier.id | .b11475602 | |
dc.identifier.callnum | 7267 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 175 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00218798 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7267.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7267.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 218.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7267.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 177.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7267.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 183.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7267.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 623.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7267.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 220.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7267.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 115.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)