- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، محمد بن صالح بن علي | |
dc.contributor.author | الغامدي، عادل بن مشعل عزيز آل هادي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:50:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122984 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | طرق التدريس - المدرسون | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | أهمية معايير الجودة الشاملة لمعلمي التربية الإسلامية في المرحلة الإبتدائية من وجهة نظر المختصين | |
dc.identifier.id | .b11465621 | |
dc.identifier.callnum | 7253 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 273 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00218355 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7253.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7253.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 174.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7253.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 101.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7253.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 182.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7253.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 287.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7253.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 190.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7253.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 124.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)