- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بيومي، اشرف صلاح مسلم | |
dc.contributor.author | عجيمي، رضا رشاد بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:40:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:40:01Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122957 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | |
dc.title | اثر استخدام التعليم الالكتروني على التحصيل المباشر والمؤجل لدى طلاب الصف الثالث المتوسط في مادة الجغرافيا | |
dc.identifier.id | .b11460908 | |
dc.identifier.callnum | 7216 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 161 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00218060 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7216.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7216.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 111.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7216.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 108.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7216.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 151.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7216.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 293.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7216.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 165.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7216.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 137.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)