- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلمبان، سمير نورالدين بن عبدالقادر | |
dc.contributor.author | الزهراني، محمد مفرح علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:18:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:18:58Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122898 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس - السعودية | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.title | واقع اداء معلمي الرياضيات بالمرحلة الثانوية في ضوء المعايير المهنية المعاصرة وعلاقة ذلك بتحصيل طلابهم | |
dc.identifier.id | .b11453916 | |
dc.identifier.callnum | 7178 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 306 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00217601 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7178.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 25.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7178.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 113.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7178.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 158 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7178.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 196.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7178.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7178.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 402.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7178.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 51.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)