- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | - |
dc.contributor.author | الرزقي، معيض زيدي محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:16:59Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:16:59Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122892 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | واقع ممارسة معلمي المرحلة المتوسطة لمهارات إدارة الصف الدراسي في محافظة القنفذة | - |
dc.identifier.id | .b11449779 | - |
dc.identifier.callnum | 304 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 132 ورقة 33سم | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00189013 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
304.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 822.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa304.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 95.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse304.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 99.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont304.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 123.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind304.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 152.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu304.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 184.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title304.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 91.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)