- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | خياط، محمد جميل علي | - |
dc.contributor.author | الزهراني، زينب علي أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:12:42Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:12:42Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122882 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الأخلاق الإسلامية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | التربية الأخلاقية بين الإسلام واليهودية | - |
dc.identifier.id | .b1144339x | - |
dc.identifier.callnum | 809 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 225 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00188491 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
809.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa809.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 143.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse809.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 113.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont809.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 162.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind809.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 420.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu809.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 261.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title809.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 161.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)