- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | خياط، محمد جميل علي | - |
dc.contributor.author | الخالدي، أحمد محمد أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:12:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:12:16Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122881 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الانحراف - علم اجتماع | - |
dc.subject.other | الشباب - مشاكل اجتماعية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | تفعيل دور المكاتب التعاونية للدعوة والإرشاد لوقاية الشباب من الوقوع في الانحرافات الفكرية | - |
dc.identifier.id | .b11443388 | - |
dc.identifier.callnum | 811 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1428 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 310 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00188490 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
811.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.95 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa811.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 184.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont811.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 228.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind811.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 587.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu811.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 268.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title811.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 145.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)