- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فرج، عبد اللطيف حسين،1373 هـ | - |
dc.contributor.author | الشمري، نشمي بن عياده بن مسند | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:10:43Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:10:43Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122877 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.title | المهام الاشرافية للمشرفين التربويين بمدينة حائل بين الممارسة والرضا | - |
dc.identifier.id | .b11443054 | - |
dc.identifier.callnum | 727 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 169 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00188463 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
727.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa727.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 44.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse727.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 62.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont727.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 75.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind727.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 425.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu727.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 94.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title727.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 588.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)