- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطايا، عبد الناصر سعيد مصطفى | - |
dc.contributor.author | الشريف، دينا شاكر هزاء العبدلي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:10:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:10:24Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122876 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | دور المدرسة الإبتدائية في التنشئة السياسية من منظور التربية الاسلامية | - |
dc.identifier.id | .b11443029 | - |
dc.identifier.callnum | 725 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | CD | - |
dc.description.extent | 443 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00188461 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
725.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.81 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa725.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 109.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse725.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 61.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont725.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 146.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind725.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 468.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu725.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 202.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title725.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 383.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)