- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | العتيبي، منصور بن نايف بن ماشع الحبردي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T17:06:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T17:06:47Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122865 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | انماط التفكير الاداري وعلاقتها بالقيادة التحويلية في مجال الاشراف التربوي من وجهة نظر بعض القيادات ات التربوية بالمملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11442591 | |
dc.identifier.callnum | 6190 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 475 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00188424 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6190.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 16.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6190.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse6190.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 85.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6190.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 293.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6190.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 827.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6190.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 356.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6190.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)